скачать игры бесплатно Вітаю Вас ГостьРеєстрація Вхід


GAMES скачать игры скачати ігри бесплатно cкачати гру з торрента. Много игор скачать бесплатно

Меню сайту

Розделы игор
Аркада [60]
Гонки [20]
Детские [1]
Екшн [126]
Квест [15]
Логические [38]
Приключения [36]
Симулятор [24]
Спортивные [8]
Стратегия [45]

Опросы
Какая игра для Вас лучше
Всего ответов: 5488

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входу


Головна » Екшн»S.T.A.L.K.E.R - Жесть (2011/Rus/MOD)

S.T.A.L.K.E.R - Жесть (2011/Rus/MOD)

S.T.A.L.K.E.R - Жесть (2011/Rus/MOD)
Гра: S.T.A.L.K.E.R - Жерсть
Жанри: Action, Shooter
Мова Інтерфейсу: Російський
Рік випуску: 2011
Розробник: GSC Game World
Видавець: GSC World Publishing

Про гру:
У основі мода лежить АМК 1.4, і розроблений на його основі мод Жерсть зразка 2008 року. Більшість змін цих модов перекочували і в цю версію.У моди додано декілька десятків видів зброї з Арсенал-мода, а також ще декілька десятків – з інших джерел. Повний список я тут приводити не буду – хай залишиться сюрпризом. Для кожного калібру зброї глушник потрібний свій. Далеко не всі види зброї можна купити, навіть за артефакти. Деякі доведеться шукати в тайниках або у НПС. У багатьох видів зброї нові ікони. З ікон унікальних і апгрейдних видів зброї прибрані зелені стрілки – тепер тільки уважність до назви, опису і властивостей зброї допоможе вам пізнати особливу зброю.

Докладний опис змін:
 Показати / Приховати текст
Колишня система торгівлі з НПС і торговцями вирізана повністю, натомість їй зроблена бартерна торгівля – торговці продають різні товари в обмін на артефакти і частини монстрів. У цій версії система бартеру допрацьована – покращуваний баланс цін, додана можливість запитати у торговця – за який артефакт можна купити ту або іншу річ.

Адаптовано магазинне живлення зброї
Магазинне живлення у всіх стовбурів, у яких воно повинне бути. Включаючи унікальні і апгрейдниє стовбури. На одну і ту ж зброю можуть
підходити магазини різної ємкості.
Управління:
Для зарядки магазина помістите його на пояс, потім перемкнетеся на слот бінокля (5).
R - зарядити магазин
Y - змінити тип патронів. Заряджати один магазин різними типами патронів не можна. Міняти тип треба на порожньому магазині.
ЛКМ під час зарядки - зупинити зарядку магазина
ПКМ - розрядити магазин.
Для зброї:
Y - змінити тип магазина (може бути іншій ємкості, а не тільки з іншими патронами)
R - перезарядити. При заклинюванні, після перезарядки в магазині залишається стільки ж патронів, скільки було до заклинювання.
Розрядити зброю можна через інвентар - ПКМ.
Доповнення: У описі всіх видів зброї вказаний тип використовуваних патронів, а також ємкості магазинів, підтримувані даною зброєю.
Доповнення: У більшості типів магазинів своя ікона, відповідназовнішньому вигляду магазина. В більшості випадків – різна ікона залежно від типу заряджених патронів.
Доповнення: У моді Kirag-a, порожні магазини у випадку якщо вони залишилися від різних типів патронів, лежали окремо. Тут порожні магазини одного типу складаються разом, незалежно від того які патрони в них були заряджені раніше. Таким чином, інвентар не так сильно захаращується однотипними, але «різними» з погляду гри магазинами.
Магазини для гауса не можна заряджати в польових умовах. Для їх зарядки звертайтеся до Сахарову.

Доопрацювання магазинного живлення:
Прозорі магазини і магазини з контрольними щілинами.
Більшість видів магазинів вогнепальної зброї непрозорі і не дають можливості контролювати витрату патронів, тому лічильник патронів на худе не показує число патронів «в стовбурі».
У моді існують прозорі магазини – якщо зброя заряджена таким магазином, то число патронів в стовбурі показується на худе, з урахуванням «мертвої зони» - коли останні патрони входять в приймач магазина і вже не піддаються спостереженню.
Прозорими магазинами за умовчанням оснащені штурмові гвинтівки серії G36 і деякі інші. Ми не стали дуже закручувати гайки хардкора, тому прозорий магазин на 30 і непрозорий стандартний натівський магазин на 30 взаємозамінні, і підходять до всіх видів натівської зброї що використовує стандартний натівський ріжок. Окрім натівського магазина на 30, існують і інші види прозорих магазинів.
У моді також є магазини з контрольними щілинами – як наприклад шнековий магазін ПП Бізон, або магазин на 25 патронів для FAMAS. У цих магазинів свідчення лічильника патронів на худе залежать від контрольних щілин магазина.
Тип магазина і можливість відображення кількості патронів в нім враховуються і при зарядці магазинів. У кулеметів стрічка в спорядженому стані поміщається в стрічковий короб – тому їх «магазини» вважаються непрозорими при стрілянині, і прозорими без мертвої зони при зарядці стрічки. А наприклад обойма пістолета Five-Seven має контрольні щілини, спостережувані тільки при зарядці.

Нові боєприпаси – патрони .410 дріб – для дрібнокаліберних дробовиків; патрони із зміщеним центром тяжіння – для калібрів 5.45х39, 5.56х45, 9х39.

Радіаційний фон.
Ми вирішили нагадати, чому в 86-му році із зони відчуження було евакуйовано населення. На кожній локації присутній свій постійний радіаційний фон, чим ближче до ЧАЕС, тим він вищий. Якщо костюм зношений або недостатньо захищає від радіації, доза опромінювання буде рости. Також вона буде постійна рости, якщо костюма немає. Тому бережіть захисний комбез – без нього вижити буде украй складно.
Радіоактивний дощ може підсилювати радіаційний фон, проте від цієї дії можна сховатися під будь-яким дахом.
Доповнення: у зв'язку з цими змінами, у куртки новачка і куртки бандита зроблений захист від радіації 8%. Це дозволяє знаходитися на Кордоні в цих костюмах, і навіть небагато зносити їх. Але вже на звалищі виживати в куртці буде проблематичне.
Без цієї зміни вижити було б неможливо. Рекомендуємо, перш ніж йти на Звалище, Агропром і далі, обзавестися пристойнішою екіпіровкою чим куртка.

Небезпечна погода.
У гру додані кислотні і радіоактивні дощі, а також вітер, що піднімає радіоактивний пил. Дощ може бути і звичайним, безпечним, а може і мати якийсь ступінь радіоактивності або кислотності - ці характеристики міняються плавно і залежать не тільки від інтенсивності дощивши.
Кислотний дощ часто (але не завжди) супроводжується зміною кольору крапель дощивши - вони стають зеленішими або жовтішими. Іноді зміна кольору дощивши, можливо відмітити, до того як сам дощ почне надавати яке або дія на гравця, і таким чином передбачити небезпеку, але це вимагає великої уважності до погоди.
Під час кислотного дощу ушкоджується костюм, наносяться пошкодження здоров'ю, і з'являється кровотеча, викликана кислотою. Сила вражаючих чинників безпосередньо залежить від ступеня кислотності дощивши і його інтенсивності, а також від наявності і якості укриття. У герметичному костюмі із замкнутою системою дихання,
кислотний дощ перший час не доставлятиме проблем – але достюм все одно зношуватиметься, і з певного моменту герметичність порушиться.
Радіоактивний дощ також може бути різному ступеню радіоактивності, від такого дощу можна повністю захиститися в хорошому костюмі, оскільки сам костюм він не ушкоджує, а лише може збільшувати дозу радіаційного опромінювання, якщо захист недостатній.
Сховатися від дощу можна в будь-якій будівлі/підвалі і т.д. Також можна сховатися і від вітру. Якість укриття враховується – якщо ви ховаєтеся в дірявому сараї, він ослабить збиток від дощу, але не позбавить від нього зовсім.
Оцінюйте якість даху над головою.
Під дощем і під час вітру не можна заснути просто неба або в недостатньо хорошому укритті. Під час кислотного дощу заснути можна тільки під дахом яка 100% не протікає.
На худий додані значки небезпечної погоди, що відображають дощ і що показують наявність в дощовій воді радіоактивних або кислотних домішок. Під надійним дахом інформація про домішки не показується. Інформація про радіоактивність вітру непоказується.
Також на худий доданий динамічний індикатор температури. Просто декоративний елемент додаючий атмосферності.
Мінуси: НПС поки що не реагують на погоду і не отримують пошкоджень, але це тимчасова проблема. Я сподіваюся виправити це в осяжному майбутньому.

Аптечки і антірад діють поступово.
Поки діє аптечка, не можна застосувати ще одну аптечку. Друга аптечка не витратиться.
Якщо застосувати антірад, коли ще не закінчилася дія попереднього, швидкість виведення радіації не зміниться, але з'являться негативні наслідки передозування. Здоров'я почне убувати.
Виведення радіації аптечками (наукова наприклад) також відбувається плавно. Ефект виведення радіації наукової аптечки і антирада може накладатися один на одного без шкоди для здоров'я.
Під час використання медикаментів – аптечок і антирада – не можна користуватися автоматом і гранатами.
Cистема протестована на сумісність з схемами логіки xStream, лікування себе і один одного у НПС, а також з діалогами допомоги пораненим. Все суміщено і працює як треба.
Аптечки більше не впливають на бажання Міченого спати.
Доданий новий предмет - Снодійне. Щоб заснути, треба з'їсти від 1 до 4-5 штук.

Знос ножа.
Ніж перестав бути читерной всехубівалкой, тепер це реальна зброя. Він зношується від застосування, при цьому погіршується його атака, і його необхідно точити. Точкою ножів займаються всі торговці, вартість фіксована, заточування діє таким чином – стан ножа стає в 2 рази ближче до ідеального. Тобто якщо було 0.5 – стане 0.75. Якщо було 0.9 – стане 0.95. Якщо стан ножа краще 0.99, діалог заточування ножа недоступний.

Мутанти.
Атака майже всіх монстрів збільшена до більш-менш реалістичних показників. Кусаються тепер дуже боляче. Здібності деяких монстрів допрацьовані або повернені.
Химера: усунений баг із-за якого вона не могла атакувати в ближньому бою. Додана можливість парирування ножових атак – якщо ви б'єте химеру ножем, вона майже гарантовано дасть здачу негайно. Дальність стрибка химери зменшена.
Електрохимера: тепер її електрошокові атаки б'ють за площею, вражаючи все живе в радіусі досяжності, що набагато реалістичніше.
Бюрер: На дистанції менше 20 метрів намагається вирвати зброю з рук, спочатку падає витривалість, якщо її мало – зброя виривається з рук. Чим менше дистанція, тим інтенсивніше бюрер намагається відняти зброю. Також при цьому зброя може бути пошкоджена. Ця здатність не була
«видерта» із ЗП, а розроблена самостійно з нуля.
На дистанції менше 10 метрів, якщо ви намагаєтеся атакувати бюрера ножем, він концентрує силу свого телекінезу на лезі ножа – таким чином різко зношуючи його. Ніж затупляєтся і його атака сильно зменшується. Ця здатність також посилюється у міру скорочення дистанції.
Із-за нових здібностей, трофей «рука бюрера» переведений в категорію найцінніших, нарівні з кігтями химери.
Полтергейст: має здібності бюрера по обеззброєнню, але слабкіше виражені.
Збільшені нагороди за частини монстрів, в розділі «гранати» - підвищений шанс отримання гранат ф-1. Шанс дропа деяких частин монстрів змінений – з урахуванням міцності цих частин.

Додана можливість подарувати якому-небудь стрічному нпс зброя, при цьому він може стати іншому, якщо подарунок йому сподобається.
Подарувати зброю можна тільки за умови, що у вас є і боєприпаси до нього.
Подарунок робиться разом з боєприпасами.
Вірогідність того, що після подарунка нпс стане іншому, залежить від крутизни подарунка і від рангу нпс. Якщо новачок цілком може стати вашим іншому після дарованого калаша, то майстрів в екзоськелетах складно здивувати навіть такими зразками як гаус або ПКМ.
Недоробка: поки, з не з'ясованої причини, дарувати можна не всі види зброї. проте більшість стовбурів підтримуються.

Імітація "поясу".
Уявіть, що в бою все що ви використовуєте, знаходиться десь в кишенях або на поясі, але не в рюкзаку. (поширений термін – розвантаження, насправді не дуже підходить. Звідки у новачка, що цивільного, такого, що тільки прийшов в зону – армійський розвантажувальний жилет?) Те, що знаходиться в
рюкзаку за спиною, використовувати прямо в ході бою не можна.
Місткість кишень обмежена, і у кожного комбінезона вона своя.
У кишенях костюма поміщаються магазини і обойми до зброї, стрічки до кулеметів, гранати, аптечки і бинти. Обмежена також кількість великогабаритних предметів – комбінезонів, автоматів і пістолетів – які можна переносити з собою в рюкзаку.
Ємкість рюкзака також різна у різних костюмів, є і апгрейди дозволяють збільшувати кількість переносимого спорядження.
Зайві предмети, для яких не вистачає місця, автоматично викидаються.
Для патронів в пачках, незаряджених магазинів і стрічок, і для всіх інших предметів обмежень немає. Окрім переносимого веса. Вони зберігаються в рюкзаку.
Доповнення: У всіх костюмів в описі вказана гранична місткість боєприпасів, аптечок, стовбурів, пістолетів, гранат і комбезов.
Для зручності перенесення великої кількості медикаментів з собою, доданий новий ітем – упаковка медикаментів. Містить в собі декілька аптечок, бинтів, антиради і снодійне. При використанні перетворюється на ці предмети, упакувати назад – в поточній версії не можна. Упаковка медикаментів не враховується лічильником аптечок, тому їх можна носити з собою скільки завгодно. Але – вони не продаються у торговців, знайти їх можна в тайниках.
Доданий новий ітем: Господарська сумка. Дозволяє переносити більше предметів (стовбури і комбези), але, оскільки під час її носіння руки зайняті, користуватися можна тільки ножем і пістолетом. Сумку можна викинути у будь-який момент, тоді будуть викинуті і ті речі які не влізають в рюкзак (які були в сумці). Їх може підібрати не тільки Рр.
На худий у верхньому лівому кутку доданий новий елемент – шкала наповненості кишень боєприпасами, виконана у вигляді патронів. Там же тепер розташовується індикатор заряду батареї (при надітому екзоськелете).

Система апгрейдов зброї і броні.
Для апгрейда потрібні гроші і різні артефакти. У різних торговців різний асортимент доступних апгрейдов, якщо торговець не робить який те апгрейд, то може порадити, до кого звернутися.
Сама система реалізації апгрейда розроблена наново і не має нічого спільного з тією що була в минулій версії. Стан зброї/броні, встановлені аддони на зброї, кількість патронів і тип зарядженого магазина сохраняютя. Якщо в стовбурі був заряджений магазин, в інвентарі залишиться порожній магазин і та кількість патронів, яка в нім була.
Також, додані докладні описи апгрейдов.

Лазерні целеуказателі.
Або інакше кажучи, реалістичний приціл коліматора, що не має нічого спільного з тими бутафорськими «стеклами з намальованою крапкою» що доводиться бачити в багатьох модах. Призначення лазерного прицілу – висвічувати яскраву крапку там, куди цілиться стрілець, і забезпечувати точне прицілювання без обов'язкового поєднання прицільної лінії з віссю зору. (без прицілювання ПКМ). У нас він саме так влаштований.
За умовчанням ЛЦУ встановлений на Desert Eagle .50, FN P90, і деяких інших. Для деяких стовбурів ЛЦУ доступний як апгрейда.

Адаптовано Енергоживлення екзоськелетов.
Все екзоськелети мода (нагадаю, у нас їх десяток видів) посаджені на батареї, у міру зниження заряду батареї знижується переносима вага екзоськелета. При цьому у разних екзоськелетов з'явилися різні достоїнства. Екзоськелет довга краще за інших підходить для перенесення тяжкості. Свободовський краще підходить для спринту, екзоськелет найманців економічніше, а екзоськелет моноліту відрізняється тим що зберігає свої ттх незмінними аж до повної розрядки батареї. При повній розрядці батареї всі екзоськелети втрачають здатність пересуватися. Поповнити заряд батареї можна за допомогою енергосердечників (+ 25% повного заряду). Батареї і енергосердечники можна купити у торговців або знайти при обшуку НПС в екзоськелете. При покупці екзоськелета батареї і сердечники в комплекті НЕ ВИДАЮТЬСЯ, їх треба купувати окремо.
Доопрацювання: Енергоживлення костюмів із замкнутою системою дихання. Автор ідеї: хтось в темі амк-форуму «Енергоживлення екзоськелетов».
Костюми із замкнутой системою також вимагають джерело живлення. Витрачають заряд вони повільніші, витрата енергії мало залежить від переносимої ваги. (не більш, ніж інтенсивність дихання гг залежить від ваги) При повній розрядці батареї у таких костюмів відключається система очищення повітря, як наслідок – захист від кислоти, аномалій і радіації падає нижче, ніж навіть у простого сталкерського комбеза. У того хоч протигаз або маска є, а в скафандрі, що відключився, доводиться дихати забортним повітрям без всякого очищення.
Крім того, у всіх костюмів з енергоживленням, при повній розрядці батареї відключаються костюмні ПНВ.
Окремих ПНВ в моді немає.
Шкала зарядки батареї показується тільки якщо в інвентарі є джерело живлення І надітий костюм споживаючий енергію.

Нова система респавна артефактів.
Після кожного викиду артефакти з'являються в аномаліях по всій зоні, на всіх локаціях, тобто можна допустимий перечекати викид на Кордоні, і відразу після його піти збирати артефакти, що випали після викиду, на звалище. Шанс появи артефактів підвищується у міру наближення до ЧАЕС, також підвищується шанс випадання рідкісних артефактів. В глибині зони з'являється невеликий шанс отримання трансмутірованних артефактів «природним чином».
Для тих локацій, де ГГ давно не був, враховується не більше 3 викидів, щоб уникнути «Клондайку». Тобто якщо протягом останніх 3 викидів ви на яку те локацію носа не сунули, то на ній артефакти спавніться більше не будуть, до тих пір, поки ви на цю локацію не заглянете. Це не має нічого спільного з тим, що існує в ЗП обмеженням – 3 артефакти на аномалію. У нас, теоретично навіть за один викид аномалія може провести хоч відразу всі види артефактів які проводить. Але вірогідність такої події нікчемна, зазвичай артефакти з'являються поодинці, рідко 2 і більш.
Доданий новий вигляд артефактів. Уважних гравців чекають сюрпризи.

Інші дрібниці
Ігровий приціл відключений, включити його в опціях головного меню – не можна.
Вміст випадкових і рідкісних, а також деяких класичних тайників змінено. Системи тайників АМК сталі збалансованіші, в них не попадається читерського дропа а різноманітність предметів збільшена. Для кращого балансу рекомендується поставити випадкові тайники.
Додано озвучення лікування, коли один НПС допомагає іншому.


Інструкція по установці:
1) запустити setup.exe
2) Встановити
3) Граємо.

Мінімальні Системні вимоги:
Система: XP/VISTA/7
Процесор: Intel Pentium 4 2.0 Ghz / AMD XP 2200+
Пам'ять: 2 Гб ОЗУ
Відео-карта: 512 Мб DirectX® 9.0c сумісна карта / nVIDIA® GeForce™ 9800 GTX / ATI Radeon® HD 4850
Аудіо-карта: Сумісна з DIRECTX 9.0c
Жорсткий диск: 10 GB


Про файл:
Тип видання: піратка
(модифікація)
Ліки: Присутній
Формат файлу: .rar
Платформа: РС

Розмір файлу: 6.43 GB
Категорії:Екшн | Додав: admin 01.06.2011 | Переглядів:2340 Коментарі:2 |Рейтинг:5.0/2
Теги: S.T.A.L.K.E.R, жесть, S.T.A.L.K.E.R - Жерсть
загрузка...
Выберите файлообменник или торент и скачайте игру бесплатно
Скачати гру S.T.A.L.K.E.R - Жесть (2011/Rus/MOD)

Всього коментарів: 1
1 Роман   (19.07.2012 20:47)
Прикольна гра

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Цікавий блок

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET Яндекс.Метрика
Copyright Скачати ігри © 2017